Velg en timeplan:

» TIMEPLAN SOMMER
Gjelder fra 1. juni til 27. juni, samt fra 11. august til 31. august. Løpende endringer kan forekomme.

» Timeplan fellesferien
30. juni til 8. august.


Sal: Nivåer og farger

Gule timer:

Moderat styrke- og kondisjonstrening. Gule timer passer for alle.



Hvite timer:

Trening for kropp og sinn. Hvite timer passer for alle. Timene har fokus på kroppsbevissthet, indre fokus, konsentrasjon, balanse, styrke og avspenning.



Blå timer:

Enkel og hard kondisjons- og / eller styrketrening. Blå timer passer for deg som er litt trent fra før. Høy intensitet.



Grønne timer

Effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner. Grønne timer passer for alle som har trent litt gruppetrening i sal før.





Sykkel: Nivåer og farger

Gule timer:

Moderat kondisjons- og/eller styrketrening. Gule timer passer for folk flest, også for deg som ikke har trent tidligere eller ikke har trent på en stund.



Blå timer:

Enkel og hard kondisjons- og/eller styrketrening. Blå timer passer for deg som er litt trent fra før. Høy intensitet.





Sal: Timebeskrivelser

Kondis&Styrke

Enkel time med fokus på kondisjon i første del, og styrke i siste del. Timen skal være uten hopp, med øvelser som passer de fleste.

Varighet 45 min.



BodyPump 30

BodyPump 30 min.

Kun de størske musklegrupper trenes i 30 min. Ellers samme type time som BodyPump 55 min.



Styrke 30

God gammeldags styrketrening, med instruktør inne i sal. 30 min. med gjennomgang av de fleste store musklegrupper.



BodyPump 55

Tøff styrke- og kondisjonstrening for janter og gutter, som varer i 55 minutter. Du gjør ulike øvelser med vekter og/eller vektstang, og trener alle hovedmusklene i kroppen til inspirerende og fengende musikk. Dette er effektiv trening som både former kroppen og brenner mange kalorier.



Sh`bam 45

Enkle, men heite dansemoves etter musikk fra verdens mest kjente nattklubber. Hver time er unik og variert, og en sosial og morsom måte å trene på.

Kondisjonstrening som varer i 45 minutter. 



ZUMBA 55

Kondisjonstrening som varer i 55 minutter. Du gjør ulike danseøvelser inspirert av latinamerikansk dans og musikk. Dette er svært inspirerende trening som motiverer deg og forbrenner kalorier.



Corebar


Pilates 55

Rolig styrke- og bevegelighetstrening som varer i 55 minutter. Du utfører ulike øvelser med fokus på stabilitet, balanse og tilstedeværelse (pust) i bevegelsesmønstret. Dette er en treningstime som gir deg bedre styrke, stabilitet og kroppsholdning.



Yoga 55

Rolig styrke- og bevegelighetstrening som varer i 55 minutter. Du utfører enkle kropsøvelser med lett og rolig pust til avslappende musikk. Dette er en treningstime som gir mindre stress og spenninger både kroppslig, mentalt og emosjonelt.



BodyBalance 55

Den perfekte blanding av Tai Chi, Yoga og Pilates til deilig musikk. Utvikle din styrke, balance og bevegelighet. Finn litt indre ro med avspenning de siste 10 min.



RULLERING

Forskjellig time og instruktør fra gang til gang (rullerering).





Sykkel: Timebeskrivelser

SYKKEL 45

Kondisjonstrening som varer i 45 minutter. Du sitter på en sykkkel og bestemmer selv hvor mye motstand du sykler med. Et meget godt treningsalternativ for de som ønsker å trene kondisjon og forbrenne kalorier.



SYKKEL 55

Hard kondisjonstrening som varer i 55 minutter. Du sitter på en sykkkel og bestemmer selv hvor mye motstand du sykler med. Dette er kondisjons– og forbrenningstrening på sitt beste




 
PÅMELDINGSLISTER PÅ TIMER MELLOM KL. 1700 - 2100