Velg en timeplan:

» Timeplan høsten 2014
Gjelder f.o.m. 01.09.2014 t.o.m 19.12.2014.
Løpende endringer kan forekomme.

» TIMEPLAN RULLERING


» Høstferien 2014
Gjelder i perioden mandag 29. september til fredag 3. oktober.


Sal: Nivåer og farger

Gule timer:

Moderat styrke- og kondisjonstrening. Gule timer passer for alle.



Hvite timer:

Trening for kropp og sinn. Hvite timer passer for alle. Timene har fokus på kroppsbevissthet, indre fokus, konsentrasjon, balanse, styrke og avspenning.



Blå timer:

Enkel og hard kondisjons- og / eller styrketrening. Blå timer passer for deg som er litt trent fra før. Høy intensitet.



Grønne timer

Effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner. Grønne timer passer for alle som har trent litt gruppetrening i sal før.





Sykkel: Nivåer og farger

Gule timer:

Moderat kondisjons- og/eller styrketrening. Gule timer passer for folk flest, også for deg som ikke har trent tidligere eller ikke har trent på en stund.



Blå timer:

Enkel og hard kondisjons- og/eller styrketrening. Blå timer passer for deg som er litt trent fra før. Høy intensitet.





Sal: Timebeskrivelser

Kondis&Styrke

Enkel time med fokus på kondisjon i første del, og styrke i siste del. Timen skal være uten hopp, med øvelser som passer de fleste.

Varighet 45 min.



BodyPump 30

BodyPump 30 min.

Kun de størske musklegrupper trenes i 30 min. Ellers samme type time som BodyPump 55 min.



Step HIT

Hard kondisjonstrening med styrke som varer i 55 minutter. Du gjør ulike øvelser på, over og rundt en stepkasse, til inspirerende og fengende musikk. Dette er effektiv trening som både former kroppen og brenner mange kalorier.



BodyPump 55

Tøff styrke- og kondisjonstrening for jenter og gutter, som varer i 55 minutter. Du jobber med vekter og/eller vektstang, og trener alle hovedmusklene i kroppen til inspirerende og fengende musikk. Funksjonelle  øvelser benyttes hele veien. Dette er effektiv trening som både former kroppen og brenner mange kalorier.



Crossover FIT

En krysning av forskjellige treningsformer, med bruk av slide matter, hoppetau, kasser/stepper, Kettlebells, strikk, balanseputer, Battleropes m.m.

Timen ledes av Personlig Trener, og øvelsene er basert på par, så ta med en venn. Maks 16 deltagere.



Sh`bam 45

Enkle, men heite dansemoves etter musikk fra verdens mest kjente nattklubber. Hver time er unik og variert, og en sosial og morsom måte å trene på.

Kondisjonstrening som varer i 45 minutter. 



ZUMBA 55

Kondisjonstrening som varer i 55 minutter. Du gjør ulike danseøvelser inspirert av latinamerikansk dans og musikk. Dette er svært inspirerende trening som motiverer deg og forbrenner kalorier.



Pilates 55

Rolig styrke- og bevegelighetstrening som varer i 55 minutter. Du utfører ulike øvelser med fokus på stabilitet, balanse og tilstedeværelse (pust) i bevegelsesmønstret. Dette er en treningstime som gir deg bedre styrke, stabilitet og kroppsholdning.



Yoga 55

Rolig styrke- og bevegelighetstrening som varer i 55 minutter. Du utfører enkle kropsøvelser med lett og rolig pust til avslappende musikk. Dette er en treningstime som gir mindre stress og spenninger både kroppslig, mentalt og emosjonelt.



BodyBalance 55

Den perfekte blanding av Tai Chi, Yoga og Pilates til deilig musikk. Utvikle din styrke, balance og bevegelighet. Finn litt indre ro med avspenning de siste 10 min.



RULLERING

Forskjellig time og instruktør fra gang til gang (rullerering).





Sykkel: Timebeskrivelser

SYKKEL 45

Kondisjonstrening som varer i 45 minutter. Du sitter på en stabil treningssykkel og bestemmer selv hvor mye motstand du sykler med. Et meget godt treningsalternativ for de som ønsker å trene kondisjon og forbrenne kalorier.



SYKKEL 55

Hard kondisjonstrening som varer i 55 minutter. Du sitter på treningssykkel og bestemmer selv hvor mye motstand du sykler med. Dette er kondisjons– og forbrenningstrening på sitt beste.

Noe mer krevende teknisk, og med høyere gjennomsnittspuls enn på sykkel 45. For de som har syklet en del.



Montebello`n

Ole Johnny tar deg med på 90 min. sykling. Teknisk like krevende som blå time 55 min, og med lengre varighet. Her kan du trene deg opp til sesongens sykkel- eller skiløp.




 
PÅMELDINGSLISTER PÅ TIMER MELLOM KL. 1700 - 2100